duminică, 21 august 2011

 Time is ticking and we can't go back...:(:(:(


In fiecare zi astept ceva din partea ta...8-> :-X


Când mă gândesc cum e să te gândeşti la alţii cum gândesc... e greu, şi în final alegi să gândeşti tu şi pentru alţii.


Doar zâmbetul meu ştie cât de fericită sunt ♥


Totul ti s-a dat fara sa stii si ti se va lua fara sa fii intrebat.


Model de femeie care cauta scanteie • Il parasesti pe fraier • Asta`i cea mai buna cheie •


...Indiferent de ce vad ochii inima nu  uita! ..


Viata ta e roz,dar carioca e la mine :) !


O arzi nemotivat..De cacat!.. Esti timp pierdut..Capitol sters!! Eu am plecat!


Totul s-a terminat ! Asta e soarta ! Defapt ma bucur ca e gata ! Tu în stânga . eu în dreapta !


Pe scurt , Clar si Concis ! Eu nu sunt din Lumea Ta ... Iar subiectul e închis` ! :)”


Dedicatie pentru cel care m.a distruss:Te cataloghez un cost,sau cel mai fraier FOST!;)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu